Regulamin
Niniejszy Regulamin określa stosunki pomiędzy Restauracją a Klientem.
Dane Restauracji obsługującej Oferty i Zamówienia w Serwisie:
Burger FoodeliverAdres: aleja "Solidarności", Warszawa
Nr telefonu: 512714401
Adres e-mail: helpdesk@4bsystems.plNumer
NIP: 000 375 36 60
Pojęcia mające zastosowanie w Regulaminie
Restauracja: podmiot gospodarczy funkcjonujący w obszarze gastronomii, oferujący dania i napoje Klientom.
Użytkownik: osoba przeglądająca zawartość Serwisu, nie składająca Zamówienia.
Klient: osoba fizyczna bądź prawna składająca Zamówienie za pośrednictwem Serwisu.
Zamówienie: złożone Restauracji przez Klienta oświadczenie woli, które jest jednoznaczne z zawarciem Umowy.
Umowa: stosunek prawny Konsumenta i Restauracji powstały na skutek złożenia zamówienia, dotyczący produktów i usług Restauracji.
Oferta: dostępne online w Serwisie produkty i usługi oferowane przez Restaurację.
Serwis:
strona www dostępna przez przeglądarkę internetową, umożliwiająca
składanie przez Klientów Zamówień na Oferty Restauracji, umożliwiająca
dokonanie płatności online za pośrednictwem Operatora Płatności.
Operator
Płatności: spółka świadcząca usługę obsługi płatności online,
umożliwiająca opłacenie Zamówienia w Serwisie. Operatorem płatności jest
- System płatności Tpay należy do spółki: Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437,.
Zasady działalności
1. Składanie
Zamówienia poprzez Serwis jest usługą świadczoną drogą elektroniczną, w
rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.).
2. Regulamin określa zasady świadczenia usług Restauracji Klientom za pośrednictwem Serwisu.
3. Klient
składający Zamówienie zobowiązany jest do akceptacji Regulaminu poprzez
zaznaczenie checkboxa „Akceptuję Regulamin”. Brak akceptacji
niniejszego Regulaminu wyłącza możliwość złożenia zamówienia.
4. Użytkownicy
i Klienci Serwisu nie mogą pobierać zawartości Serwisu – Ofert, treści,
zdjęć, baz danych w celu wykorzystania ich w jakiejkolwiek części.
5. Wszelkie
dane i materiały udostępnione w Serwisie objęte są ochroną prawa
autorskiego. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie w
Internecie i inne formy korzystania z materiałów i wiadomości
umieszczonych na Platformie wykraczające poza granice dozwolone prawem
jest zabronione.
Oferty Restauracji
1. Restauracja
informuje, iż posiłki i napoje mogą zawierać składniki powodujące
alergie. Klient zobowiązany jest poinformować Restaurację o takiej
nietolerancji na niektóre produkty w Uwagach do zamówienia.
2. Restauracja
ma prawo dokonywać zmian w dostępnych Ofertach w dowolnym terminie i
czasie, zgodnie z aktualnym Menu dostępnym w punkcie stacjonarnym.
Zamówienie i obsługa Zamówienia, Umowa
1. Zatwierdzenie Zamówienia przez Klienta poprzez potwierdzenie przyciskiem Zamów teraz oznacza zawarcie Umowy z Restauracją.
2. Potwierdzenie zawarcia Umowy wysyłane jest na wskazany przez Klienta adres e-mail.
3. W
przypadku podania nieprawidłowych danych do Umowy, Restauracja może
żądać ich skorygowania w celu dokończenia obsługi Zamówienia.
4. Klient może śledzić status swojego Zamówienia na dedykowanej stronie Zamówienia w Serwisie.
5. W procesie składania Zamówienia Klient zobowiązany jest do podania pełnych i prawdziwych danych:
- Imię i nazwisko
- Adres dostawy,
- Telefon,
- E-mail.
6. W przypadku złożenia Zamówienia z opcją dostawy, Klient zobowiązany jest do odbioru Zamówienia we wskazanym miejscu.
7. Restauracja informuje Klienta o czasie realizacji zamówienia po jego otrzymaniu.
8. Restauracja ma prawo odstąpienia od realizacji Zamówienia w przypadku gdy:
- zaistniała siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Zamówienia (np. awaria),
- Oferta Restauracji w Serwisie jest nieaktualna,
- Zamówienie wpływa z obszaru nieobsługiwanego przez Restaurację,
- Restauracja nie posiada już w Ofercie zamówionego dania lub napoju,
- dane Klienta podane w Zamówieniu są niepoprawne i Restauracja nie jest w stanie dokonać ich poprawy lub weryfikacji.
9. W powyższym przypadku Restauracja dokonuje pełnego zwrotu środków za złożone Zamówienie.
10. Restauracja świadczy również usługę dostawy Zamówienia do Klienta zgodnie z warunkami złożonego Zamówienia.
11. W
przypadku złożenia Zamówienia z odbiorem osobistym, Klient winien
stawić się w lokalu Restauracji w określonym przez Restaurację czasie.
12. Restauracja może poprosić o dokument tożsamości w celu zweryfikowania Klienta przy odbiorze Zamówienia.
Odstąpienie od Umowy
1. Klient
nie może odstąpić od Umowy w sytuacji gdy Restauracja przystąpiła do
przygotowania Zamówienia, co związane jest z charakteru oferowanych
Usług przez Restaurację (produkt nie podlega ponownej sprzedaży).
2. Klient
może odstąpić od Umowy tylko w sytuacji gdy niezwłocznie, po złożeniu
Zamówienia poinformuje Restaurację, a Restauracja nie przystąpiła
jeszcze do przygotowania Zamówienia.
3. Odstąpienie od Umowy skutkuje pełnym zwrotem płatności dokonanej przez Klienta.
Obsługa płatność
1. Klient
zobowiązany jest do dokonania płatności za złożone Zamówienie. Płatność
może odbyć się w następujący sposób, w zależności od preferencji
Restauracji ustawionych w Serwisie:
- płatność online za pośrednictwem Operatora Płatności;
- płatność przy odbiorze osobistym;
- płatność przy dostawie w miejscu dostawy.
2. Złożenie Zamówienia oznacza obowiązek wybrania przez Klienta jednej z dostępnych form płatności.
Reklamacje
1. Klient ma prawo zgłoszenia reklamacji bezpośrednio do Restauracji za pośrednictwem e-mail lub formularza kontaktowego.
2. Reklamacja Klienta zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania.
Newsletter z promocjami i ofertami
1. Klikając
checkbox Wysyłaj aktualne promocje w czasie składania Zamówienia,
Klient zapisuje się do newslettera z aktualnymi informacjami i
promocjami od Restauracji.
2. Klient może w każdej chwili zrezygnować z Newslettera przesyłając e-mail z rezygnacją.
Dane osobowe
1. Restauracja przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji procesu Zamówienia i Umowy.
2. Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych.